Legfrissebb iskolai könyvtári szakirodalom ( 23 - 24. hét)

Az előző két hétben az OPKM-ben feldolgozott, az online adatbázisba került iskolai könyvtárakkal, könyvtárhasználattal, olvasóvá neveléssel és információs műveltséggel kapcsolatos források.

Kaszmán-Saróka Liliána: Időfutár játéktár In: Katedra 27. 3. 2019. - 12-14. p.

Juhász Valéria - Kálló Veronika - Radics Márta: Anyanyelvi nevelés, írás-olvasás előkészítés óvodás- és kisiskoláskorban Szeged : SZEK JGYFK, 2019

Gődény Andrea, G.: Literáció a XXI. században : (2. rész) In: Katedra 27. 4. 2019. - 13-17. p. URL: http://katedra.sk/2020/03/04/literacio-a-xxi-szazadban-2-resz/

Tóth Erika: Olvasóvá nevelés : a tantárgyak közötti kapcsolat, a muffinkohézió In: Katedra 27. 4. 2019. - 18-19. p. URL: http://katedra.sk/2020/03/04/olvasova-neveles-a-tantargyak-kozotti-kapcsolat-a-muffinkohezio/

Gődény Andrea, G.: Literáció a 21. században : I. rész In: Katedra 27. 3. 2019. - 6-9. p. URL: http://katedra.sk/2020/01/03/g-godeny-andrea-literacio-a-21-szazadban-i-resz/

Tóth Erika: Olvasóvá nevelés a gyakorlatban : II. rész In: Katedra 27. 3. 2019. - 10-11. p. URL: http://katedra.sk/2020/01/03/toth-erika-olvasova-neveles-a-gyakorlatban-ii-resz/

Szatmári Bence: Kötelező olvasás a kötelező tananyagon túl? In: Magyar közoktatás 2. 2020. - 6-7. p. URL: https://communitas.ro/media/2020_02.pdf

Deák Magdolna: "Házasságot kötni" az irodalommal In: Magyar Közoktatás 1. 2020. - 4-5. p. URL: https://communitas.ro/media/2020_01.pdf


Régebbi listák: 23. hét