Legfrissebb iskolai könyvtári szakirodalom ( 35 - 36. hét)

Az előző két hétben az OPKM-ben feldolgozott, az online adatbázisba került iskolai könyvtárakkal, könyvtárhasználattal, olvasóvá neveléssel és információs műveltséggel kapcsolatos források.

Manxhuka Afrodita: Az irodalmi nevelés útjai és lehetőségei : az irodalomtanítás újabb kihívásai a kisebbségekben élő magyarok vonatkozásában In: Iskolakultúra 25. 7-8. 2015. - 148-150. p. URL: https://epa.oszk.hu/00000/00011/00196/pdf/EPA00011_iskolakultura_2015_07-08_23.pdf

Czapár Gáborné: A könyvtár szerepe a tehetséggondozásban : a Szent Piroska Görögkatolikus Általános Iskola Könyvtárának tehetségfejlesztő munkájáról In: Tehetség 27. 1. 2019. - 10-11. p. URL: http://www.mateh.hu/tehetsegujsag/Tehetsegujsag_2019_1.pdf#page=10

Sárkány Kinga: Digitális oktatási tér : háttérkutatások és megvalósulásaik az okostankönyvben In: Új Köznevelés 75. 3-4. 2019. - 19-21. p. URL: https://folyoiratok.ofi.hu/uj-kozneveles/digitalis-oktatasi-ter

Szántó Bíborka: Fekete Vince ifjúsági és gyermekirodalmi munkássága In: Magyartanítás 59. 1-2. 2017. - 62-70. p.

Szenczi Beáta: Leendő és gyakorló tanítók nézetei az olvasásról és az olvasási motivációról In: Tehetségek hite : Hallgatói tanulmánykötet / szerk. Kovács Tibor. - Budapest : KRE : L'Harmattan, 2019. - 145-155. p.

Mona Tamásné: "Kötelező" vagy "olvasmány"? In: Pedagógiai és Módszertani Tanácsadó 5. 6. 2019. - 2-13. p.


Régebbi listák: 35. hét   34. hét   33. hét