Legfrissebb iskolai könyvtári szakirodalom ( 16 - 17. hét)
Az előző két hétben az OPKM-ben feldolgozott, az online adatbázisba került iskolai könyvtárakkal, könyvtárhasználattal, olvasóvá neveléssel és információs műveltséggel kapcsolatos források.
Csörgei Andrea:
A képeskönyvek, a történetmesélés és a drámapedagógia együtthatása az olvasóvá nevelés szolgálatában
In:
Kép(es) a könyv : Tanulmányok a csendeskönyvekről / szerk. Varga Emőke. - [Budapest] : Gyermekirodalmi Műhely, 2024. - 238-252. p.
Lovas-Szabó Kitti - Szabó Eszter - Pauer Erika:
A silent book művészetpedagógiai alkalmazása óvodás és kisiskolás korosztálynál az egri Bródy Sándor Könyvtár gyermekkönyvtárában
In:
Kép(es) a könyv : Tanulmányok a csendeskönyvekről / szerk. Varga Emőke. - [Budapest] : Gyermekirodalmi Műhely, 2024. - 215-228. p.
Goda Beatrix:
A képkönyvek olvasástanulást előkészítő és olvasásfejlesztő szerepe kisgyermek- és kisiskoláskorban
In:
Kép(es) a könyv : Tanulmányok a csendeskönyvekről / szerk. Varga Emőke. - [Budapest] : Gyermekirodalmi Műhely, 2024. - 183-200. p.
Juhász Valéria:
A képkönyvek, képeskönyvek közös nézegetésének és olvasásának szerepe a beszédfejlődésben, a literációs nevelődésben - fókuszban a közös figyelmi képességgel, a szókincsfejlesztéssel és a nyelvi tudatossággal
In:
Kép(es) a könyv : Tanulmányok a csendeskönyvekről / szerk. Varga Emőke. - [Budapest] : Gyermekirodalmi Műhely, 2024. - 162-182. p.
Kép(es) a könyv : Tanulmányok a csendeskönyvekről
[Budapest] : Gyermekirodalmi Műhely,
2024
Régebbi listák:
16. hét
15. hét
14. hét
13. hét