Legfrissebb iskolai könyvtári szakirodalom ( 16 - 17. hét)

Az előző két hétben az OPKM-ben feldolgozott, az online adatbázisba került iskolai könyvtárakkal, könyvtárhasználattal, olvasóvá neveléssel és információs műveltséggel kapcsolatos források.

Csörgei Andrea: A képeskönyvek, a történetmesélés és a drámapedagógia együtthatása az olvasóvá nevelés szolgálatában In: Kép(es) a könyv : Tanulmányok a csendeskönyvekről / szerk. Varga Emőke. - [Budapest] : Gyermekirodalmi Műhely, 2024. - 238-252. p.

Lovas-Szabó Kitti - Szabó Eszter - Pauer Erika: A silent book művészetpedagógiai alkalmazása óvodás és kisiskolás korosztálynál az egri Bródy Sándor Könyvtár gyermekkönyvtárában In: Kép(es) a könyv : Tanulmányok a csendeskönyvekről / szerk. Varga Emőke. - [Budapest] : Gyermekirodalmi Műhely, 2024. - 215-228. p.

Goda Beatrix: A képkönyvek olvasástanulást előkészítő és olvasásfejlesztő szerepe kisgyermek- és kisiskoláskorban In: Kép(es) a könyv : Tanulmányok a csendeskönyvekről / szerk. Varga Emőke. - [Budapest] : Gyermekirodalmi Műhely, 2024. - 183-200. p.

Juhász Valéria: A képkönyvek, képeskönyvek közös nézegetésének és olvasásának szerepe a beszédfejlődésben, a literációs nevelődésben - fókuszban a közös figyelmi képességgel, a szókincsfejlesztéssel és a nyelvi tudatossággal In: Kép(es) a könyv : Tanulmányok a csendeskönyvekről / szerk. Varga Emőke. - [Budapest] : Gyermekirodalmi Műhely, 2024. - 162-182. p.

Kép(es) a könyv : Tanulmányok a csendeskönyvekről [Budapest] : Gyermekirodalmi Műhely, 2024


Régebbi listák: 16. hét   15. hét   14. hét   13. hét