Legfrissebb iskolai könyvtári szakirodalom ( 7 - 8. hét)

Az előző két hétben az OPKM-ben feldolgozott, az online adatbázisba került iskolai könyvtárakkal, könyvtárhasználattal, olvasóvá neveléssel és információs műveltséggel kapcsolatos források.

Horváth Gábor Barnabás: Torzuló valóság a virtuális térben : az álhírek és veszélyei In: Tudásmenedzsment 21. 1-2 .2020. - 260-268. p. URL: https://journals.lib.pte.hu/index.php/tm/article/view/3690/3427

Kóczián Zoltán Gergely: Ne csak nézz, láss is! : segédeszköz és módszer az információs- és médiaműveltség oktatásához In: Tudásmenedzsment 21. 1-2 .2020. - 269-291.p. URL: https://journals.lib.pte.hu/index.php/tm/article/view/3691/3428

Molnár Ferenc Tamás: „Nagy Testvér figyel! Szabadulj ki a könyvtárból!” program megvalósulása és eredményei In: Tudásmenedzsment 21. 1-2 .2020. - 315-327. p. URL: https://journals.lib.pte.hu/index.php/tm/article/view/3693/3430

Bálint István Ábrahám - Rőmer Viola - Sütő Ramona: Fekete Csönd : irodalom-népszerűsítő szabadulószoba In: Tudásmenedzsment 21. 1-2 .2020. - 328-339. p. URL: https://journals.lib.pte.hu/index.php/tm/article/view/3694/3431

Varga Katalin: A tudásalapú társadalom műveltségfelfogása In: Tudásmenedzsment 21. ksz 2020. - 64-71. p. URL: https://journals.lib.pte.hu/index.php/tm/article/view/3454/3216

Libárdi Péter: Miért és hogyan olvassunk kortárs regényt a gimnáziumban? In: Magyaróra 2. 3-4. 2020. - 281-283. p.

Berszán István: Kanonizáló relevanciarendekről és gyakorlati alternatíváikról In: Magiszter 18. 2. 2020. - 4-9. p. URL: http://padi.psiedu.ubbcluj.ro/wp-content/uploads/Magiszter-2020_2_4-9.pdf

Bajzátné Tóth Zsófia Eszter: Látássérült felnőttek olvasási szokásai Heves megyében In: Könyv és Nevelés 22. 1. 2020. - 27-62. p. URL: https://folyoiratok.oh.gov.hu/konyv-es-neveles/latasserult-felnottek-olvasasi-szokasai-heves-megyeben


Régebbi listák: 7. hét   6. hét   5. hét   4. hét