Kezdőoldal 1089 Budapest Könyves Kálmán krt. 40. Deutsch In English RSS

Legfrissebb pedagógiai szakirodalom ( 43. hét)

Az alábbi felsorolások tematikus csoportokban tartalmazzák az elmúlt héten feldolgozott, az online adatbázisba került friss és legalább 5 oldal terjedelmű pedagógiai szakirodalmat. Egyes művek több tematikai egység alatt is szerepelhetnek.

1. Oktatáspolitika, iskolaigazgatás, közoktatási és felsőoktatási intézmények, szervezetek

Nagy Anna: Hófödte beszámoló – betekintés Finnország legnagyobb művészeti iskolájába In: Új Pedagógiai Szemle 75. 7-8. 2025. - 135-138. p. URL: https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__014__nagy_anna.pdf

Vámossy Erzsébet: Legyen öröm az iskolakezdés határtalanul! In: Új Ember 81. 36. 2025. - 5. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250907_hetilap_.pdf

Több ezer gyermeknek könnyebb lesz a tanév In: Új Ember 81. 36. 2025. - 5. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250907_hetilap_.pdf

Totyik Tamás: A mesterséges intelligencia... : ...oktatásban történő alkalmazásának elveiről. In: Taní-tani 23. 2025. URL: https://www.tani-tani.info/a_mesterseges_intelligencia_oktatasban_torteno_alkalmazasanak_elveirol

Trencsényi László: Az iskola jövője : Szunyogh Szabolcs Trencsényi Lászlóval beszélgetett a Klubrádióban 2025. május 26-án. In: Taní-tani 22. 2025. URL: https://www.tani-tani.info/az_iskola_jovoje

Sebestyén József: "A karitászszemléletet helyezzük fókuszba" : beszélgetés Sebestyén Józseffel, a Veszprémi Érseki Főiskola rektorával In: Új Ember 81. 34. 2025. - 1, 9. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250824_hetilap_.pdf

A Pázmány továbbra is az élvonalban a felvételizők körében In: Új Ember 81. 31. 2025. - 6. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250803_hetilap_.pdf

Várja az egyetemistákat a pécsi ferences kollégium In: Új Ember 81. 31. 2025. - 5. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250803_hetilap_.pdf

Vámossy Erzsébet: Legyen a tanulás valódi perspektíva In: Új Ember 81. 32. 2025. - 11. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250810_hetilap_.pdf

Rászoruló gyerekeket segítenek a Mosoly Táska akcióval In: Új Ember 81. 32. 2025. - 12. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250810_hetilap_.pdf

Foster, Hannah Daisy: Múzeum - a veszélyeztetett faj Budapest : Néprajzi Múz., 2025

Körössy László: A szelíd erő eredményes a nevelésben is : átadták a pedagógusi munkát elismerő Kunszt-díjat Kalocsán In: Új Ember 81. 21. 2025. - 1, 3. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/06/250525_hetilap_.pdf

Együttműködés a fejlesztések terén is In: Új Ember 81. 30. 2025. - 9. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250727_hetilap_.pdf

Az év egyeteme : az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem elismerése kultúra- és művészetpártolás kategóriában In: Új Ember 81. 24. 2025. - 12. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/07/250615_hetilap_.pdf

Ölveczky Mónika: Az óvoda–iskola átmenet kérdései : Diana Borbélyová: Prechod dieťaťa z materskej školy do základnej školy : [könyvismertetés] In: Eruditio - Educatio 20. 1. 2025. - 124-131. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_11_Materials_124-131.pdf

Korpás Árpád: Wlassics Gyula oktatásügyi reformjainak visszhangja a korabeli pozsonyi magyar elit körében (1895–1903) In: Eruditio - Educatio 20. 1. 2025. - 100-113. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_09_Study_100-113.pdf

Sýkora Hernády, Katalin - Horváth Kinga: A pedagógusképzésben részt vevők tanári énhatékonysága In: Eruditio - Educatio 20. 1. 2025. - 76-91. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_07_Study_076-091.pdf

Eck Júlia: Színjáték az iskolában - a Toldy Teátrum 30 éve Budapest : Toldy F. Gimn. Sport- és Kult. Egyes., 2024

Fábry Béla: Boglya-70 4.0 : Kussolni szégyen Fót : Fábry Béla magánkiad., 2023

2. Nevelés, család, gyermekvédelem

Kovácsné Balla Katalin: Az érzelmi nevelés és a Z generáció In: Taní-tani 25. 2025. URL: https://www.tani-tani.info/az_erzelmi_neveles_es_a_z_generacio

Tóth-Sárközi Viktória: Az ember és a sárkány kapcsolata mint az empátiára nevelés egyik útja különböző médiumokban (könyv, film, videójáték) In: Eruditio - Educatio 20. 2. 2025. - 92-113. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/08/Eru-Edu_2025_2_07_Study_092-113.pdf

Nagy Anna: Hófödte beszámoló – betekintés Finnország legnagyobb művészeti iskolájába In: Új Pedagógiai Szemle 75. 7-8. 2025. - 135-138. p. URL: https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__014__nagy_anna.pdf

Bertalan Beáta - Palkóné Tabi Katalin: Anji Play: Egy lépés hátra a pedagógusnak, két lépés előre a gyermeknek In: Új Pedagógiai Szemle 75. 7-8. 2025. - 35-62. p. URL: https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__008__bertalan--palkone_tabi.pdf

Máltai Szimfónia program óvodásoknak is In: Új Ember 81. 36. 2025. - 8. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250907_hetilap_.pdf

Totyik Tamás: A mesterséges intelligencia... : ...oktatásban történő alkalmazásának elveiről. In: Taní-tani 23. 2025. URL: https://www.tani-tani.info/a_mesterseges_intelligencia_oktatasban_torteno_alkalmazasanak_elveirol

Nevelőszülőket köszöntöttek Nyíregyházán In: Új Ember 81. 33. 2025. - 5. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250817_hetilap_.pdf

Összefogtak egy jobb világért In: Új Ember 81. 26. 2025. - 12. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/07/250629_hetilap_.pdf

Trauttwein Éva: Ausztriát fel- és megrázta az iskolai lövöldözés In: Új Ember 81. 25. 2025. - 2. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/07/250615_hetilap_.pdf

Ölveczky Mónika: Az óvoda–iskola átmenet kérdései : Diana Borbélyová: Prechod dieťaťa z materskej školy do základnej školy : [könyvismertetés] In: Eruditio - Educatio 20. 1. 2025. - 124-131. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_11_Materials_124-131.pdf

Csehiová, Agáta - Nagy Melinda - Kocsis Zsófia: Vzdelávanie so zameraním na rozvíjanie inkluzívnych postojov pedagógov v rámci medzinárodného projektu Inclusion4Schools In: Eruditio - Educatio 20. 1. 2025. - 3-17. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_01_Study_003-017.pdf

Molnár Tóth Alinka - Bourgeois, Anne-Claire - Kis Orsolya: Effect of blum pedagogy on onset executive functions in preschool children In: Eruditio - Educatio 19. 4. 2024. - 3-16. p. URL: http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_01_Study_003-017.pdf

3. Oktatás, tanulás, pályaválasztás

Gloviczki Zoltán: Utópiák? Disztópiák? : Gloviczki Zoltán előadása elhangzott a Magyar Pedagógiai Társaság Az iskola jövője – Utópiák és disztópiák c. konferenciáján 2025. május 16-án. In: Taní-tani 24. 2025. URL: https://www.tani-tani.info/utopiak_disztopiak

Kós Katalin - Herpainé Lakó Judit - Ágoston Simon István: The emergence of professional skills development in the curricula of recreational specialist training in Hungary In: Eruditio - Educatio 20. 2. 2025. - 12-31. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/08/Eru-Edu_2025_2_02_Study_012-031.pdf

Sipka Gergő: A tükrözött osztályterem hatékonysága a természettudományos tantárgyak körében: egy metaanalízis eredményei In: Új Pedagógiai Szemle 75. 7-8. 2025. - 115-131. p. URL: https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__012__sipka_gergo.pdf

Bánszky Noémi - Rudolf Panka: A terápiás macskák lehetséges szerepei a diákok olvasási és szövegértési képességeinek, valamint olvasási motivációjának fejlesztésében In: Új Pedagógiai Szemle 75. 7-8. 2025. - 97-113. p. URL: https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__011__banszky--rudolf.pdf

Pálvölgyi Lajos - Magócs Éva: A Középiskolai Diákprojektverseny első három éve egy felmérés tükrében In: Új Pedagógiai Szemle 75. 7-8. 2025. - 70-96. p. URL: https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__010__palvolgyi--magocs.pdf

Bertalan Beáta - Palkóné Tabi Katalin: Anji Play: Egy lépés hátra a pedagógusnak, két lépés előre a gyermeknek In: Új Pedagógiai Szemle 75. 7-8. 2025. - 35-62. p. URL: https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__008__bertalan--palkone_tabi.pdf

Thullner Zsuzsanna: Ahol szeretnek és meghallgatnak : önkéntes fiatalok és roma gyerekek tábora Monoron In: Új Ember 81. 31. 2025. - 1, 3. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250803_hetilap_.pdf

Vámossy Erzsébet: Közel egymáshoz, közel a paradicsomi állapothoz In: Új Ember 81. 32. 2025. - 1, 8. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250810_hetilap_.pdf

Vámossy Erzsébet: Szentjánosbogár-tábor Kerepesen In: Új Ember 81. 28. 2025. - 1, 8. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250713_hetilap_.pdf

Körössy László: Közös a siker és a felelősség is In: Új Ember 81. 30. 2025. - 5. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250727_hetilap_.pdf

Trauttwein Éva: Világtalálkozó a pályán és az oltás előtt : a FISEC-FICEP katolikus diáksporttorna Budapesten In: Új Ember 81. 30. 2025. - 1, 3. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250727_hetilap_.pdf

Szegi Cyntia: A helyesírás-tanításról sokszínűen : Istók Béla – Lőrincz Gábor – Török Tamás – Baka L. Patrik (szerk.): A helyesírás-tanítás aktuális kérdései : [könyvismertetés] In: Eruditio - Educatio 20. 1. 2025. - 132-135. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_12_Materials_132-135.pdf

Jaskóné Gácsi Mária: The group dynamics context of gamification In: Eruditio - Educatio 20. 1. 2025. - 67-75. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_06_Study_067-075.pdf

Hont Zsanett - Béres András - Molnár-Kovács Zsófia: Unique paths: The experiences of students with dyslexia and dysgraphia in high school evaluations and the history graduation exam In: Eruditio - Educatio 20. 1. 2025. - 38-49. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_04_Study_038-049.pdf

Dominek Dalma Lilla: Improvement of experience and communication skills in education In: Eruditio - Educatio 20. 1. 2025. - 18-27. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_02_Study_018-027.pdf

Quality Education for All Leeds : Emerald Publishing - UK, 2024- URL: https://www.emerald.com/qea

Eck Júlia: Színjáték az iskolában - a Toldy Teátrum 30 éve Budapest : Toldy F. Gimn. Sport- és Kult. Egyes., 2024

Szabó L. Dávid: Flanders-féle megfigyelés a dualizmus korát tárgyaló általános iskolás történelemórákon In: Eruditio - Educatio 19. 4. 2024. - 93-105. p. URL: http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_08_Study_093-105.pdf

Oláh Katalin: 'By the way…' research and the methodologically implicit pieces of information In: Eruditio - Educatio 19. 4. 2024. - 59-68. p. URL: http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_05_Study_059-068.pdf

Mészáros Attila - Szegiová, Cyntia: Az okoseszközöket használni nem kell félnetek jó lesz : digitális kompetenciák fejlesztése a nyelvtanárképzésben In: Eruditio - Educatio 19. 4. 2024. - 38-47. p. URL: http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_03_Study_034-047.pdf

4. Neveléstörténet

Trencsényi László: Az iskolatörténész : az alma mater diákja, tanára, igazgatója, krónikása. In: Taní-tani 26. 2025. URL: https://www.tani-tani.info/az_iskolatortenesz

Dániel Sanda István: The role of 18th century church songs, with special regard to the reforms of Maria Theresa In: Eruditio - Educatio 20. 2. 2025. - 48-62. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/08/Eru-Edu_2025_2_04_Study_048-062.pdf

Korpás Árpád: Wlassics Gyula oktatásügyi reformjainak visszhangja a korabeli pozsonyi magyar elit körében (1895–1903) In: Eruditio - Educatio 20. 1. 2025. - 100-113. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_09_Study_100-113.pdf

Berzsenyi Emese: Teachings on disability in the abrahamic religions an english presentation of a 2017 doctoral research study In: Eruditio - Educatio 20. 1. 2025. - 50-66. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_05_Study_050-066.pdf

Hodász Kata: New perspectives in the research of special education and disability history in Hungary In: Eruditio - Educatio 20. 1. 2025. - 28-37. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_03_Study_028-037.pdf

Pásztor Enikő Judit: Käthe Kruse, the famous dollmaker’s connection with the life reform movement In: Eruditio - Educatio 19. 4. 2024. - 83-92. p. URL: http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_07_Study_082-092.pdf

5. Pedagógus, pedagógusképzés

Trencsényi László: Az iskolatörténész : az alma mater diákja, tanára, igazgatója, krónikása. In: Taní-tani 26. 2025. URL: https://www.tani-tani.info/az_iskolatortenesz

Virágné Juhász-Nyitó Klára: Fejlesztő zenepedagógia az óvodapedagógus-képzésben In: Új Pedagógiai Szemle 75. 7-8. 2025. - 63-69. p. URL: https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__009__viragne_juhasz-nyito_klara.pdf

Megbecsült, emberséges tanáregyéniség volt In: Új Ember 81. 29. 2025. - 11. p. URL: https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250720_hetilap_.pdf

Sýkora Hernády, Katalin - Horváth Kinga: A pedagógusképzésben részt vevők tanári énhatékonysága In: Eruditio - Educatio 20. 1. 2025. - 76-91. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_07_Study_076-091.pdf

Oláh Katalin: 'By the way…' research and the methodologically implicit pieces of information In: Eruditio - Educatio 19. 4. 2024. - 59-68. p. URL: http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_05_Study_059-068.pdf

Juhos-Kiss Eszter - Simon Klára - Pusztafalvi Henriette: The presence of aphasia therapy in music therapy training in Hungary In: Eruditio - Educatio 19. 4. 2024. - 48-58. p. URL: http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_04_Study_048-058.pdf

Czövek Andrea - Domonkosi Ágnes: A konstruktivista pedagógiai szemlélet szerepe a gyógypedagógus-hallgatók pályaszocializációjának támogatásában In: Eruditio - Educatio 19. 4. 2024. - 18-33. p. URL: http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_02_Study_018-033.pdf

6. Gyógypedagógia, SNI

Szabó Szilvia: Varga Aranka: „A családomból én voltam az első…” Cigány, roma fiatalok iskolai útja és lehetőségei a rendszerváltás után. Budapest: Gondolat Kiadó (Oktatás és társadalom 13.), 2024. : [könyvismertetés] In: Eruditio - Educatio 20. 2. 2025. - 127-132. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/08/Eru-Edu_2025_2_10_Review_127-132.pdf

Ekmekcioglu, Lilla: Vida Gergő: Róluk, de nélkülük: Kategóriák fogságában: A tanulási zavarral küzdő gyermekek kategorizálásának diagnosztikus nehézségei. Sopron: Soproni Egyetem, Benedek Elek Pedagógiai Kar, 2022. : [könyvismertetés] In: Eruditio - Educatio 20. 2. 2025. - 120-126. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/08/Eru-Edu_2025_2_09_Review_120-126.pdf

Mező Katalin: Beszámoló a X. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferenciáról In: OxIPO 2. 2025. - 99-103. p. URL: https://www.kpluszf.com/assets/docs/OxIPO/OxIPO_2025_2_099_MezoK.pdf

Oravecz Adrienn: Creative-artistic activities that can help drivers with disabilities develop fine manipulation and reduce stress and anxiety In: OxIPO 2. 2025. - 23-32. p. URL: https://www.kpluszf.com/assets/docs/OxIPO/OxIPO_2025_2_023_Oravecz.pdf

Berzsenyi Emese: Teachings on disability in the abrahamic religions an english presentation of a 2017 doctoral research study In: Eruditio - Educatio 20. 1. 2025. - 50-66. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_05_Study_050-066.pdf

Hont Zsanett - Béres András - Molnár-Kovács Zsófia: Unique paths: The experiences of students with dyslexia and dysgraphia in high school evaluations and the history graduation exam In: Eruditio - Educatio 20. 1. 2025. - 38-49. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_04_Study_038-049.pdf

Hodász Kata: New perspectives in the research of special education and disability history in Hungary In: Eruditio - Educatio 20. 1. 2025. - 28-37. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_03_Study_028-037.pdf

Juhos-Kiss Eszter - Simon Klára - Pusztafalvi Henriette: The presence of aphasia therapy in music therapy training in Hungary In: Eruditio - Educatio 19. 4. 2024. - 48-58. p. URL: http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_04_Study_048-058.pdf

7. Pszichológia

Gloviczki Zoltán: Utópiák? Disztópiák? : Gloviczki Zoltán előadása elhangzott a Magyar Pedagógiai Társaság Az iskola jövője – Utópiák és disztópiák c. konferenciáján 2025. május 16-án. In: Taní-tani 24. 2025. URL: https://www.tani-tani.info/utopiak_disztopiak

Mező Ferenc: Pszichológiatörténeti metszetek: spearman és a G-faktorhoz vezető út (2. rész) In: OxIPO 2. 2025. - 9-22. p. URL: https://www.kpluszf.com/assets/docs/OxIPO/OxIPO_2025_2_009_MezoF.pdf

Borbélyová, Diana - Nagyová, Alexandra: Možnosti diagnostikovania duševného zdravia žiakov mladšieho školského veku z pohľadu dvoch posudzovateľov In: Eruditio - Educatio 20. 2. 2025. - 3-11. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/08/Eru-Edu_2025_2_01_Study_003-011.pdf

Bánszky Noémi - Rudolf Panka: A terápiás macskák lehetséges szerepei a diákok olvasási és szövegértési képességeinek, valamint olvasási motivációjának fejlesztésében In: Új Pedagógiai Szemle 75. 7-8. 2025. - 97-113. p. URL: https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__011__banszky--rudolf.pdf

Katonáné Kutai Erika: School ceremony and competency development : analysis of the rehearsal process for a school celebration in terms of competencies In: Eruditio - Educatio 19. 4. 2024. - 69-82. p. URL: http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_06_Study_069-81.pdf

Molnár Tóth Alinka - Bourgeois, Anne-Claire - Kis Orsolya: Effect of blum pedagogy on onset executive functions in preschool children In: Eruditio - Educatio 19. 4. 2024. - 3-16. p. URL: http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_01_Study_003-017.pdf

8. Pedagógia, kutatás, általános kérdések

Kovácsné Balla Katalin: Az érzelmi nevelés és a Z generáció In: Taní-tani 25. 2025. URL: https://www.tani-tani.info/az_erzelmi_neveles_es_a_z_generacio

Darvai Tibor: Gondolatok a 2025-ös HuCER Konferenciáról In: Új Pedagógiai Szemle 75. 7-8. 2025. - 132-134. p. URL: https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__013__darvai_tibor.pdf

Dominek Dalma Lilla: Improvement of experience and communication skills in education In: Eruditio - Educatio 20. 1. 2025. - 18-27. p. URL: https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_02_Study_018-027.pdf

Szabó L. Dávid: Flanders-féle megfigyelés a dualizmus korát tárgyaló általános iskolás történelemórákon In: Eruditio - Educatio 19. 4. 2024. - 93-105. p. URL: http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_08_Study_093-105.pdf

Oláh Katalin: 'By the way…' research and the methodologically implicit pieces of information In: Eruditio - Educatio 19. 4. 2024. - 59-68. p. URL: http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_05_Study_059-068.pdf


Régebbi listák: 42. hét   41. hét   40. hét   39. hét