Legfrissebb pedagógiai szakirodalom ( 43. hét)
Az alábbi felsorolások tematikus csoportokban tartalmazzák az elmúlt héten feldolgozott, az online adatbázisba került friss és legalább 5 oldal terjedelmű pedagógiai szakirodalmat. Egyes művek több tematikai egység alatt is szerepelhetnek.
1. Oktatáspolitika, iskolaigazgatás, közoktatási és felsőoktatási intézmények, szervezetekNagy Anna:
Hófödte beszámoló – betekintés Finnország legnagyobb művészeti iskolájába
In: Új Pedagógiai Szemle
75. 7-8. 2025. - 135-138. p.
URL:
https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__014__nagy_anna.pdf
Vámossy Erzsébet:
Legyen öröm az iskolakezdés határtalanul!
In: Új Ember
81. 36. 2025. - 5. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250907_hetilap_.pdf
Több ezer gyermeknek könnyebb lesz a tanév
In: Új Ember
81. 36. 2025. - 5. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250907_hetilap_.pdf
Totyik Tamás:
A mesterséges intelligencia... : ...oktatásban történő alkalmazásának elveiről.
In: Taní-tani
23. 2025.
URL:
https://www.tani-tani.info/a_mesterseges_intelligencia_oktatasban_torteno_alkalmazasanak_elveirol
Trencsényi László:
Az iskola jövője : Szunyogh Szabolcs Trencsényi Lászlóval beszélgetett a Klubrádióban 2025. május 26-án.
In: Taní-tani
22. 2025.
URL:
https://www.tani-tani.info/az_iskola_jovoje
Sebestyén József:
"A karitászszemléletet helyezzük fókuszba" : beszélgetés Sebestyén Józseffel, a Veszprémi Érseki Főiskola rektorával
In: Új Ember
81. 34. 2025. - 1, 9. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250824_hetilap_.pdf
A Pázmány továbbra is az élvonalban a felvételizők körében
In: Új Ember
81. 31. 2025. - 6. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250803_hetilap_.pdf
Várja az egyetemistákat a pécsi ferences kollégium
In: Új Ember
81. 31. 2025. - 5. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250803_hetilap_.pdf
Vámossy Erzsébet:
Legyen a tanulás valódi perspektíva
In: Új Ember
81. 32. 2025. - 11. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250810_hetilap_.pdf
Rászoruló gyerekeket segítenek a Mosoly Táska akcióval
In: Új Ember
81. 32. 2025. - 12. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250810_hetilap_.pdf
Foster, Hannah Daisy:
Múzeum - a veszélyeztetett faj
Budapest : Néprajzi Múz.,
2025
Körössy László:
A szelíd erő eredményes a nevelésben is : átadták a pedagógusi munkát elismerő Kunszt-díjat Kalocsán
In: Új Ember
81. 21. 2025. - 1, 3. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/06/250525_hetilap_.pdf
Együttműködés a fejlesztések terén is
In: Új Ember
81. 30. 2025. - 9. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250727_hetilap_.pdf
Az év egyeteme : az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem elismerése kultúra- és művészetpártolás kategóriában
In: Új Ember
81. 24. 2025. - 12. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/07/250615_hetilap_.pdf
Ölveczky Mónika:
Az óvoda–iskola átmenet kérdései : Diana Borbélyová: Prechod dieťaťa z materskej školy do základnej školy : [könyvismertetés]
In: Eruditio - Educatio
20. 1. 2025. - 124-131. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_11_Materials_124-131.pdf
Korpás Árpád:
Wlassics Gyula oktatásügyi reformjainak visszhangja a korabeli pozsonyi magyar elit körében (1895–1903)
In: Eruditio - Educatio
20. 1. 2025. - 100-113. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_09_Study_100-113.pdf
Sýkora Hernády, Katalin - Horváth Kinga:
A pedagógusképzésben részt vevők tanári énhatékonysága
In: Eruditio - Educatio
20. 1. 2025. - 76-91. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_07_Study_076-091.pdf
Eck Júlia:
Színjáték az iskolában - a Toldy Teátrum 30 éve
Budapest : Toldy F. Gimn. Sport- és Kult. Egyes.,
2024
Fábry Béla:
Boglya-70 4.0 : Kussolni szégyen
Fót : Fábry Béla magánkiad.,
2023
2. Nevelés, család, gyermekvédelemKovácsné Balla Katalin:
Az érzelmi nevelés és a Z generáció
In: Taní-tani
25. 2025.
URL:
https://www.tani-tani.info/az_erzelmi_neveles_es_a_z_generacio
Tóth-Sárközi Viktória:
Az ember és a sárkány kapcsolata mint az empátiára nevelés egyik útja különböző médiumokban (könyv, film, videójáték)
In: Eruditio - Educatio
20. 2. 2025. - 92-113. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/08/Eru-Edu_2025_2_07_Study_092-113.pdf
Nagy Anna:
Hófödte beszámoló – betekintés Finnország legnagyobb művészeti iskolájába
In: Új Pedagógiai Szemle
75. 7-8. 2025. - 135-138. p.
URL:
https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__014__nagy_anna.pdf
Bertalan Beáta - Palkóné Tabi Katalin:
Anji Play: Egy lépés hátra a pedagógusnak, két lépés előre a gyermeknek
In: Új Pedagógiai Szemle
75. 7-8. 2025. - 35-62. p.
URL:
https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__008__bertalan--palkone_tabi.pdf
Máltai Szimfónia program óvodásoknak is
In: Új Ember
81. 36. 2025. - 8. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250907_hetilap_.pdf
Totyik Tamás:
A mesterséges intelligencia... : ...oktatásban történő alkalmazásának elveiről.
In: Taní-tani
23. 2025.
URL:
https://www.tani-tani.info/a_mesterseges_intelligencia_oktatasban_torteno_alkalmazasanak_elveirol
Nevelőszülőket köszöntöttek Nyíregyházán
In: Új Ember
81. 33. 2025. - 5. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250817_hetilap_.pdf
Összefogtak egy jobb világért
In: Új Ember
81. 26. 2025. - 12. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/07/250629_hetilap_.pdf
Trauttwein Éva:
Ausztriát fel- és megrázta az iskolai lövöldözés
In: Új Ember
81. 25. 2025. - 2. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/07/250615_hetilap_.pdf
Ölveczky Mónika:
Az óvoda–iskola átmenet kérdései : Diana Borbélyová: Prechod dieťaťa z materskej školy do základnej školy : [könyvismertetés]
In: Eruditio - Educatio
20. 1. 2025. - 124-131. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_11_Materials_124-131.pdf
Csehiová, Agáta - Nagy Melinda - Kocsis Zsófia:
Vzdelávanie so zameraním na rozvíjanie inkluzívnych postojov pedagógov v rámci medzinárodného projektu Inclusion4Schools
In: Eruditio - Educatio
20. 1. 2025. - 3-17. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_01_Study_003-017.pdf
Molnár Tóth Alinka - Bourgeois, Anne-Claire - Kis Orsolya:
Effect of blum pedagogy on onset executive functions in preschool children
In: Eruditio - Educatio
19. 4. 2024. - 3-16. p.
URL:
http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_01_Study_003-017.pdf
3. Oktatás, tanulás, pályaválasztásGloviczki Zoltán:
Utópiák? Disztópiák? : Gloviczki Zoltán előadása elhangzott a Magyar Pedagógiai Társaság Az iskola jövője – Utópiák és disztópiák c. konferenciáján 2025. május 16-án.
In: Taní-tani
24. 2025.
URL:
https://www.tani-tani.info/utopiak_disztopiak
Kós Katalin - Herpainé Lakó Judit - Ágoston Simon István:
The emergence of professional skills development in the curricula of recreational specialist training in Hungary
In: Eruditio - Educatio
20. 2. 2025. - 12-31. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/08/Eru-Edu_2025_2_02_Study_012-031.pdf
Sipka Gergő:
A tükrözött osztályterem hatékonysága a természettudományos tantárgyak körében: egy metaanalízis eredményei
In: Új Pedagógiai Szemle
75. 7-8. 2025. - 115-131. p.
URL:
https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__012__sipka_gergo.pdf
Bánszky Noémi - Rudolf Panka:
A terápiás macskák lehetséges szerepei a diákok olvasási és szövegértési képességeinek, valamint olvasási motivációjának fejlesztésében
In: Új Pedagógiai Szemle
75. 7-8. 2025. - 97-113. p.
URL:
https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__011__banszky--rudolf.pdf
Pálvölgyi Lajos - Magócs Éva:
A Középiskolai Diákprojektverseny első három éve egy felmérés tükrében
In: Új Pedagógiai Szemle
75. 7-8. 2025. - 70-96. p.
URL:
https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__010__palvolgyi--magocs.pdf
Bertalan Beáta - Palkóné Tabi Katalin:
Anji Play: Egy lépés hátra a pedagógusnak, két lépés előre a gyermeknek
In: Új Pedagógiai Szemle
75. 7-8. 2025. - 35-62. p.
URL:
https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__008__bertalan--palkone_tabi.pdf
Thullner Zsuzsanna:
Ahol szeretnek és meghallgatnak : önkéntes fiatalok és roma gyerekek tábora Monoron
In: Új Ember
81. 31. 2025. - 1, 3. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250803_hetilap_.pdf
Vámossy Erzsébet:
Közel egymáshoz, közel a paradicsomi állapothoz
In: Új Ember
81. 32. 2025. - 1, 8. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250810_hetilap_.pdf
Vámossy Erzsébet:
Szentjánosbogár-tábor Kerepesen
In: Új Ember
81. 28. 2025. - 1, 8. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250713_hetilap_.pdf
Körössy László:
Közös a siker és a felelősség is
In: Új Ember
81. 30. 2025. - 5. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250727_hetilap_.pdf
Trauttwein Éva:
Világtalálkozó a pályán és az oltás előtt : a FISEC-FICEP katolikus diáksporttorna Budapesten
In: Új Ember
81. 30. 2025. - 1, 3. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250727_hetilap_.pdf
Szegi Cyntia:
A helyesírás-tanításról sokszínűen : Istók Béla – Lőrincz Gábor – Török Tamás – Baka L. Patrik (szerk.): A helyesírás-tanítás aktuális kérdései : [könyvismertetés]
In: Eruditio - Educatio
20. 1. 2025. - 132-135. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_12_Materials_132-135.pdf
Jaskóné Gácsi Mária:
The group dynamics context of gamification
In: Eruditio - Educatio
20. 1. 2025. - 67-75. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_06_Study_067-075.pdf
Hont Zsanett - Béres András - Molnár-Kovács Zsófia:
Unique paths: The experiences of students with dyslexia and dysgraphia in high school evaluations and the history graduation exam
In: Eruditio - Educatio
20. 1. 2025. - 38-49. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_04_Study_038-049.pdf
Dominek Dalma Lilla:
Improvement of experience and communication skills in education
In: Eruditio - Educatio
20. 1. 2025. - 18-27. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_02_Study_018-027.pdf
Quality Education for All
Leeds : Emerald Publishing - UK,
2024-
URL:
https://www.emerald.com/qea
Eck Júlia:
Színjáték az iskolában - a Toldy Teátrum 30 éve
Budapest : Toldy F. Gimn. Sport- és Kult. Egyes.,
2024
Szabó L. Dávid:
Flanders-féle megfigyelés a dualizmus korát tárgyaló általános iskolás történelemórákon
In: Eruditio - Educatio
19. 4. 2024. - 93-105. p.
URL:
http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_08_Study_093-105.pdf
Oláh Katalin:
'By the way…' research and the methodologically implicit pieces of information
In: Eruditio - Educatio
19. 4. 2024. - 59-68. p.
URL:
http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_05_Study_059-068.pdf
Mészáros Attila - Szegiová, Cyntia:
Az okoseszközöket használni nem kell félnetek jó lesz : digitális kompetenciák fejlesztése a nyelvtanárképzésben
In: Eruditio - Educatio
19. 4. 2024. - 38-47. p.
URL:
http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_03_Study_034-047.pdf
4. NeveléstörténetTrencsényi László:
Az iskolatörténész : az alma mater diákja, tanára, igazgatója, krónikása.
In: Taní-tani
26. 2025.
URL:
https://www.tani-tani.info/az_iskolatortenesz
Dániel Sanda István:
The role of 18th century church songs, with special regard to the reforms of Maria Theresa
In: Eruditio - Educatio
20. 2. 2025. - 48-62. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/08/Eru-Edu_2025_2_04_Study_048-062.pdf
Korpás Árpád:
Wlassics Gyula oktatásügyi reformjainak visszhangja a korabeli pozsonyi magyar elit körében (1895–1903)
In: Eruditio - Educatio
20. 1. 2025. - 100-113. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_09_Study_100-113.pdf
Berzsenyi Emese:
Teachings on disability in the abrahamic religions an english presentation of a 2017 doctoral research study
In: Eruditio - Educatio
20. 1. 2025. - 50-66. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_05_Study_050-066.pdf
Hodász Kata:
New perspectives in the research of special education and disability history in Hungary
In: Eruditio - Educatio
20. 1. 2025. - 28-37. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_03_Study_028-037.pdf
Pásztor Enikő Judit:
Käthe Kruse, the famous dollmaker’s connection with the life reform movement
In: Eruditio - Educatio
19. 4. 2024. - 83-92. p.
URL:
http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_07_Study_082-092.pdf
5. Pedagógus, pedagógusképzésTrencsényi László:
Az iskolatörténész : az alma mater diákja, tanára, igazgatója, krónikása.
In: Taní-tani
26. 2025.
URL:
https://www.tani-tani.info/az_iskolatortenesz
Virágné Juhász-Nyitó Klára:
Fejlesztő zenepedagógia az óvodapedagógus-képzésben
In: Új Pedagógiai Szemle
75. 7-8. 2025. - 63-69. p.
URL:
https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__009__viragne_juhasz-nyito_klara.pdf
Megbecsült, emberséges tanáregyéniség volt
In: Új Ember
81. 29. 2025. - 11. p.
URL:
https://ujember.hu/wp-content/uploads/2025/10/250720_hetilap_.pdf
Sýkora Hernády, Katalin - Horváth Kinga:
A pedagógusképzésben részt vevők tanári énhatékonysága
In: Eruditio - Educatio
20. 1. 2025. - 76-91. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_07_Study_076-091.pdf
Oláh Katalin:
'By the way…' research and the methodologically implicit pieces of information
In: Eruditio - Educatio
19. 4. 2024. - 59-68. p.
URL:
http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_05_Study_059-068.pdf
Juhos-Kiss Eszter - Simon Klára - Pusztafalvi Henriette:
The presence of aphasia therapy in music therapy training in Hungary
In: Eruditio - Educatio
19. 4. 2024. - 48-58. p.
URL:
http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_04_Study_048-058.pdf
Czövek Andrea - Domonkosi Ágnes:
A konstruktivista pedagógiai szemlélet szerepe a gyógypedagógus-hallgatók pályaszocializációjának támogatásában
In: Eruditio - Educatio
19. 4. 2024. - 18-33. p.
URL:
http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_02_Study_018-033.pdf
6. Gyógypedagógia, SNISzabó Szilvia:
Varga Aranka: „A családomból én voltam az első…” Cigány, roma fiatalok iskolai útja és lehetőségei a rendszerváltás után. Budapest: Gondolat Kiadó (Oktatás és társadalom 13.), 2024. : [könyvismertetés]
In: Eruditio - Educatio
20. 2. 2025. - 127-132. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/08/Eru-Edu_2025_2_10_Review_127-132.pdf
Ekmekcioglu, Lilla:
Vida Gergő: Róluk, de nélkülük: Kategóriák fogságában: A tanulási zavarral küzdő gyermekek kategorizálásának diagnosztikus nehézségei. Sopron: Soproni Egyetem, Benedek Elek Pedagógiai Kar, 2022. : [könyvismertetés]
In: Eruditio - Educatio
20. 2. 2025. - 120-126. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/08/Eru-Edu_2025_2_09_Review_120-126.pdf
Mező Katalin:
Beszámoló a X. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferenciáról
In: OxIPO
2. 2025. - 99-103. p.
URL:
https://www.kpluszf.com/assets/docs/OxIPO/OxIPO_2025_2_099_MezoK.pdf
Oravecz Adrienn:
Creative-artistic activities that can help drivers with disabilities develop fine manipulation and reduce stress and anxiety
In: OxIPO
2. 2025. - 23-32. p.
URL:
https://www.kpluszf.com/assets/docs/OxIPO/OxIPO_2025_2_023_Oravecz.pdf
Berzsenyi Emese:
Teachings on disability in the abrahamic religions an english presentation of a 2017 doctoral research study
In: Eruditio - Educatio
20. 1. 2025. - 50-66. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_05_Study_050-066.pdf
Hont Zsanett - Béres András - Molnár-Kovács Zsófia:
Unique paths: The experiences of students with dyslexia and dysgraphia in high school evaluations and the history graduation exam
In: Eruditio - Educatio
20. 1. 2025. - 38-49. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_04_Study_038-049.pdf
Hodász Kata:
New perspectives in the research of special education and disability history in Hungary
In: Eruditio - Educatio
20. 1. 2025. - 28-37. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_03_Study_028-037.pdf
Juhos-Kiss Eszter - Simon Klára - Pusztafalvi Henriette:
The presence of aphasia therapy in music therapy training in Hungary
In: Eruditio - Educatio
19. 4. 2024. - 48-58. p.
URL:
http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_04_Study_048-058.pdf
7. PszichológiaGloviczki Zoltán:
Utópiák? Disztópiák? : Gloviczki Zoltán előadása elhangzott a Magyar Pedagógiai Társaság Az iskola jövője – Utópiák és disztópiák c. konferenciáján 2025. május 16-án.
In: Taní-tani
24. 2025.
URL:
https://www.tani-tani.info/utopiak_disztopiak
Mező Ferenc:
Pszichológiatörténeti metszetek: spearman és a G-faktorhoz vezető út (2. rész)
In: OxIPO
2. 2025. - 9-22. p.
URL:
https://www.kpluszf.com/assets/docs/OxIPO/OxIPO_2025_2_009_MezoF.pdf
Borbélyová, Diana - Nagyová, Alexandra:
Možnosti diagnostikovania duševného zdravia žiakov mladšieho školského veku z pohľadu dvoch posudzovateľov
In: Eruditio - Educatio
20. 2. 2025. - 3-11. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/08/Eru-Edu_2025_2_01_Study_003-011.pdf
Bánszky Noémi - Rudolf Panka:
A terápiás macskák lehetséges szerepei a diákok olvasási és szövegértési képességeinek, valamint olvasási motivációjának fejlesztésében
In: Új Pedagógiai Szemle
75. 7-8. 2025. - 97-113. p.
URL:
https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__011__banszky--rudolf.pdf
Katonáné Kutai Erika:
School ceremony and competency development : analysis of the rehearsal process for a school celebration in terms of competencies
In: Eruditio - Educatio
19. 4. 2024. - 69-82. p.
URL:
http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_06_Study_069-81.pdf
Molnár Tóth Alinka - Bourgeois, Anne-Claire - Kis Orsolya:
Effect of blum pedagogy on onset executive functions in preschool children
In: Eruditio - Educatio
19. 4. 2024. - 3-16. p.
URL:
http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_01_Study_003-017.pdf
8. Pedagógia, kutatás, általános kérdésekKovácsné Balla Katalin:
Az érzelmi nevelés és a Z generáció
In: Taní-tani
25. 2025.
URL:
https://www.tani-tani.info/az_erzelmi_neveles_es_a_z_generacio
Darvai Tibor:
Gondolatok a 2025-ös HuCER Konferenciáról
In: Új Pedagógiai Szemle
75. 7-8. 2025. - 132-134. p.
URL:
https://upszonline.hu/resources/volumes/75/issues/07-08/upsz_75(07-08)_2025__013__darvai_tibor.pdf
Dominek Dalma Lilla:
Improvement of experience and communication skills in education
In: Eruditio - Educatio
20. 1. 2025. - 18-27. p.
URL:
https://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/06/Eru-Edu_2025_1_02_Study_018-027.pdf
Szabó L. Dávid:
Flanders-féle megfigyelés a dualizmus korát tárgyaló általános iskolás történelemórákon
In: Eruditio - Educatio
19. 4. 2024. - 93-105. p.
URL:
http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_08_Study_093-105.pdf
Oláh Katalin:
'By the way…' research and the methodologically implicit pieces of information
In: Eruditio - Educatio
19. 4. 2024. - 59-68. p.
URL:
http://e-eruditio.ujs.sk/wp-content/uploads/2025/01/Eru-Edu_2024_4_05_Study_059-068.pdf
Régebbi listák:
42. hét
41. hét
40. hét
39. hét