Legfrissebb iskolai könyvtári szakirodalom ( 1 - 2. hét)

Az előző két hétben az OPKM-ben feldolgozott, az online adatbázisba került iskolai könyvtárakkal, könyvtárhasználattal, olvasóvá neveléssel és információs műveltséggel kapcsolatos források.

Eszenyiné Borbély Mária: Pedagógus digitális kompetencia-körkép 2018 : 2. rész : a műveltségi területek eredményei In: Tudományos és Műszaki Tájékoztatás 66. 4. 2019. - 187-210. p. URL: https://tmt.omikk.bme.hu/tmt/article/view/11756/13333

Arany-Nagy Zsuzsanna: A gamifikáció mint a könyvtár-pedagógiai munkát segítő módszer In: Tudományos és Műszaki Tájékoztatás 66. 8. 2019. - 517-533. p. URL: https://tmt.omikk.bme.hu/tmt/article/view/12374/14089

Horváth Gábor Barnabás: Torzuló valóság a virtuális térben : az álhírek és veszélyei In: Tudásmenedzsment 21. 1-2 .2020. - 260-268. p. URL: https://journals.lib.pte.hu/index.php/tm/article/view/3690/3427

Kóczián Zoltán Gergely: Ne csak nézz, láss is! : segédeszköz és módszer az információs- és médiaműveltség oktatásához In: Tudásmenedzsment 21. 1-2 .2020. - 269-291.p. URL: https://journals.lib.pte.hu/index.php/tm/article/view/3691/3428

Molnár Ferenc Tamás: „Nagy Testvér figyel! Szabadulj ki a könyvtárból!” program megvalósulása és eredményei In: Tudásmenedzsment 21. 1-2 .2020. - 315-327. p. URL: https://journals.lib.pte.hu/index.php/tm/article/view/3693/3430

Bálint István Ábrahám - Rőmer Viola - Sütő Ramona: Fekete Csönd : irodalom-népszerűsítő szabadulószoba In: Tudásmenedzsment 21. 1-2 .2020. - 328-339. p. URL: https://journals.lib.pte.hu/index.php/tm/article/view/3694/3431

Varga Katalin: A tudásalapú társadalom műveltségfelfogása In: Tudásmenedzsment 21. ksz 2020. - 64-71. p. URL: https://journals.lib.pte.hu/index.php/tm/article/view/3454/3216

Berszán István: Kanonizáló relevanciarendekről és gyakorlati alternatíváikról In: Magiszter 18. 2. 2020. - 4-9. p. URL: http://padi.psiedu.ubbcluj.ro/wp-content/uploads/Magiszter-2020_2_4-9.pdf


Régebbi listák: 1. hét   51. hét   50. hét   49. hét