Legfrissebb iskolai könyvtári szakirodalom ( 21 - 22. hét)

Az előző két hétben az OPKM-ben feldolgozott, az online adatbázisba került iskolai könyvtárakkal, könyvtárhasználattal, olvasóvá neveléssel és információs műveltséggel kapcsolatos források.

Kaszmán-Saróka Liliána: Időfutár játéktár In: Katedra 27. 3. 2019. - 12-14. p.

Müller Dóra: A magyar nyelvi órák lehetőségei az olvasóvá nevelésben In: Anyanyelv-pedagógia 12. 4. 2019. URL: http://www.anyanyelv-pedagogia.hu/cikkek.php?id=812

Karvalics Z. László: Students doing and producing science : the missing last mile in digital science pedagogy In: Opus et Educatio 6. 4. 2019. - 414-425. p. URL: http://opuseteducatio.hu/index.php/opusHU/article/view/341/600

Papp-Danka Adrienn: Digital lifestyle – digital citizenship – digital pedagogy In: Opus et Educatio 6. 4. 2019. - 445-457. p. URL: http://opuseteducatio.hu/index.php/opusHU/article/view/344/606

Szűts Zoltán: A critical approach to digital pedagogy – the search for an organic methodology in the information society In: Opus et Educatio 6. 4. 2019. - 426-434. p. URL: http://opuseteducatio.hu/index.php/opusHU/article/view/342/602

Juhász Valéria: Nemzetközi Olvasáskonferencia 2019, Koppenhága In: Anyanyelv-pedagógia 12. 4. 2019. URL: http://www.anyanyelv-pedagogia.hu/cikkek.php?id=815

Gődény Andrea, G.: Literáció a XXI. században : (2. rész) In: Katedra 27. 4. 2019. - 13-17. p. URL: http://katedra.sk/2020/03/04/literacio-a-xxi-szazadban-2-resz/

Koltay Tibor: Data literacy in academia : basics and pedagogical views In: Opus et Educatio 6. 4. 2019. - 435-444. p. URL: http://opuseteducatio.hu/index.php/opusHU/article/view/343/604


Régebbi listák: 21. hét   20. hét   19. hét   18. hét